Praktiske oplysninger
Praktiske oplysninger
Praktiske oplysninger
Praktiske oplysninger
Løbsdato
26. August
Tilmelding
Senest den 17. august, eller når maks. antal hold er nået
Deltagerbegrænsning
Maks. 400 løbehold Maks. 400 walkhold
Startgebyr
Til og med 31. Juli: 550 kr. inkl. gebyr pr. hold
Fra 1. August: 650 kr. inkl. gebyr pr. hold
Startnumre og deltagerlister
Udleveres fra teltet information/nummerudlevering fra kl. 16:30.
Resultater
Der er online resultater og sms-service under løbet. Resultater kan desuden ses på hjemmesiden efter løbet. Herfra kan der også udskrives diplom for holdene
Præmier
Vandrepokal for flest gennemførende hold – både løb og walk – fra samme firma/klub osv.
Der er præmier og vandrepokal til de hold, der vinder i herre-, dame- og mixklasserne. OBS: Der skal være minimum 4 løbere på holdet for at vinde præmier.
Lodtrækningspræmie til et løbehold og et walkhold.
Fit&sund stispurten
Der er en præmie til hurtigste dame og herre.
Parkeringsplads
Biler: På Dyrskuepladsen – indkørsel fra Hattingvej.
Cykler: I afmærket område i vestsiden af parken ud mod Schüttesvej og Bygholm Parkvej.
Telte
Der er mulighed for, at holdene kan opstille telte el. lign. i området fra kl. 8 til kl. 14 på løbsdagen. Kontakt pladspersonalet og få anvist en plads.
Sponsorer kan reservere plads.
Stævneplads
Find rundt på stævnepladsen – se beachflag rundt på pladsen.
Madkurv: Alle hold får udleveret en madkurv inkl. øl/vand i madteltet ved aflevering af sedlen, der ligger i holdkuverten.
Hold tilmeldt efter 17. august modtager IKKE madkurv.
Kontakt
Martin Lervad Lundø, e-mail: martinlundoe@gmail.com
Eivind Jensen, e-mail: beringsstafetten@live.dk